Booking- & administrativ medarbejder Botjek Østjylland

Profilbillede
dato

Administrativ medarbejder til Botjek Center Østjylland med kontor i Risskov.

Er kundekontakt og koordinering lige dig, så har vi et spændende job til dig.

Vi søger dig, der giver vore kunder den bedste service og som trives i et job med en afvekslende hverdag.

Kan du genkende dig selv som en der er:

  • dygtig til at holde flere bolde i luften
  • glad, serviceminded og smilende
  • god til at tale med mennesker og kommunikere et budskab
  • har erfaring med logistik og kundeservice

Vi er en mindre virksomhed der har travlt og søger derfor en ny kollega til vores afdeling i Østjylland. Vores medarbejderstab består af ca. 10 konsulenter der dagligt udfører bygningsinspektioner, og en lille administration der holder styr på det hele og sørger for at puslespillet går op.

Om jobbet

Dine primære arbejdsopgaver består i, sammen med vores øvrige administration, at koordinere de daglige inspektioner, herunder håndtere kunder i telefonen, besvare mails m.v.
Du bliver en del af en dynamisk virksomhed, hvor kvalitet, service og fleksibilitet er nøgleord.

Sammen med Botjek Center Østjyllands medarbejdere bliver du en vigtig spiller i virksomhedens drift og fortsatte udvikling. Arbejdet omfatter i samarbejde med øvrige administrative medarbejdere i hovedtræk:

  • Kundekontakt og koordinering af konsulenternes besøg hos kunderne
  • Besvarelse af kundehenvendelser på tlf. og mail
  • Sagsstyring og muligvis lidt fakturering

Jobbet er som udgangspunkt en fuldtidsstilling på 37 timer.
Vores kontor i Risskov vil være udgangspunktet for din arbejdsdag.

Dine kvalifikationer

  • For at få succes i jobbet skal du være glad for telefonisk kundekontakt og sætte en ære i at være en dygtig planlægger, da din indsats direkte påvirker virksomhedens øvrige medarbejderes arbejdsdag.
  • Har du erfaring fra et job som booker, kundeservice og planlægning, er det en klar fordel.
  • Som person er du venlig og imødekommende, god til at kommunikere i skrift og tale, tillidsvækkende og i stand til at skabe en god relation til kunden.

Vi tilbyder

En attraktiv lønpakke med pension og sundhedsforsikring.
Søde kolleger og et rart arbejdsmiljø.

Om Botjek

Botjek Center Østjylland ApS er en lokalafdeling af Botjek a/s-koncernen.
Botjek a/s har 17 lokale afdelinger over hele landet og er en af Danmarks største aktører på markedet for tilstandsrapporter, energimærker, el-eftersyn samt en række andre rådgivende ydelser.

Søg stillingen

Vil du søge stillingen, skal du klikke på knappen “Søg stillingen” og vedlægge din ansøgning med CV samt et billede af dig selv. Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

Vi behandler naturligvis din ansøgning 100% fortroligt, og vores kunde får ikke kendskab til din ansøgning uden forudgående accept fra dig. Når du sender dine oplysninger, accepterer du samtidig vores samtykkebetingelser.

Kontakt oplysninger:

Peter Kjær

Elite Rekruttering
Tlf. +45 22876123
pk@eliterekruttering.dk

Job information:

  • Geografi / Risskov
  • Forretningsområde / Boligeftersyn
  • Start / Efter aftale

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kjær & Elite Rekruttering, Stokagervej, 8240 Risskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-07-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6043248

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet