BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at formidle og udvikle?
Drømmer du ligeledes om at gøre en reel forskel og være en del af en A-kasse med fagpolitisk gennemslagskraft?
Så har vi det perfekte job til dig!
Som vejleder i vores A-kasse får du muligheden for at blive en del af et stærkt fællesskab, hvor du kan påvirke dine egne opgaver i høj grad.
Vi brænder for at formidle og udvikle, og som vejleder hos os får du mulighed for at være med til at skabe positive forandringer. Vores A-kasse er kendt for det gode samarbejde mellem vores faglige medarbejdere og A-kassen, og vi er stolte af vores omdømme som Danmarks bedste A-kasse.
Vi søger en person, der brænder for at hjælpe vores medlemmer med at komme i arbejde, opkvalificere sig og uddanne sig. Du skal have en hjælpsomhedsorienteret tilgang og kunne håndtere de udfordringer, vores medlemmer kan stå overfor. Vi lægger stor vægt på kontinuerlig læring og udvikling, både fagligt og personligt. Din evne til at kommunikere klart og tydeligt, både mundtligt og skriftligt, er afgørende, da du vil have kontakt med mennesker på tværs af kulturer og brancher.
Som vejleder hos os vil du være en del af et dynamisk og fagligt/politisk miljø, hvor du får mulighed for at samarbejde tæt med erfarne og kompetente kolleger. Vi er en organisation med fagpolitisk gennemslagskraft, og vi arbejder aktivt for at påvirke lovgivningen og skabe bedre vilkår for vores medlemmer.
Derudover kan vi tilbyde en velfungerende personaleforening, og en omgangstone i huset der er præget af friskhed, forståelse og respekt for hinanden.
For at være kvalificeret til stillingen skal du gerne have kendskab til:
(hvis du ikke har erfaring eller uddannelse indenfor arbejdsløshedslovgivningen, skal du være villig til at gennemgå kurser og sidemandsoplæring)
- Arbejdsløshedslovgivningens bestemmelser, og det vil være en fordel, hvis du har erfaring med arbejde i en A-kasse.
- Du skal også have gode IT-kundskaber og være i stand til at håndtere en travl, men spændende hverdag til medlemmernes bedste.
- Det er vigtigt, at du er udadvendt, serviceminded og bidrager til et godt arbejdsmiljø.
- Da vi er en organisation under forandring, er det også vigtigt, at du er omstillingsparat og har lyst til at være en del af denne udvikling.
Dine arbejdsopgaver vil inkludere:
- Afholdelse af vejlednings-/rådighedssamtaler.
- Hjælpe vores medlemmers med deres joblog og ansøgninger i vores Jobcafé.
- Samarbejde med faglige organisationer, uddannelses og offentlige institutioner.
- Levere kvalificeret sparring med dine kolleger.
- Deltage aktivt i relevante møder og uddannelser inden for A-kasse-regi.
- Projektstyring og udvikling
Vi tilbyder en stilling på 37 timer med løn- og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst med HK. Du får en spændende arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø og gode kolleger.
Vi søger at besætte stillingen snarest muligt, og samtaler vil blive afholdt løbende. Send derfor din ansøgning, mærket "Vejleder," til aarhus-tlb.ansoegning@3f.dk.
Har du spørgsmål angående stillingen, er du meget velkommen til at kontakte A-kasseleder Jakob Egelund på 28925974 eller jakob.egelund@3f.dk
Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
3 F Transport Logistik & Byg, Sommervej, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: aarhus-tlb.ansoegning@3f.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5879071