Kreditoransvarlig

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring fra en økonomiafdeling, og kunne du tænke dig at have ansvar for kreditorområdet? Trives du samtidig med en bred kontaktflade over for leverandører og internt i virksomheden? Besidder du evnen til at bevare overblikket og trives med selvstændigt arbejde? Så har du nu muligheden for at realisere dette i gode omgivelser.

For Gastech-Energi i Risskov søger Randstad en kreditoransvarlig til en fast stilling

om jobbet
I rollen som kreditoransvarlig refererer du til økonomidirektøren og bliver en del af et økonomiteam, der er opdelt efter funktioner og består af kolleger med forskellige ansvarsområder. I støtter og supplerer hinanden efter behov, og sammen løser I alle opgaver både internt i afdelingen og i forhold til koncernens hovedkontor i Italien.

I stillingen vil du være ansvarlig for alle kreditorrelaterede arbejdsopgaver og varetage en bred vifte af opgaver. Virksomheden er i øjeblikket på en rejse, hvor der nytænkes processer og arbejdsgange. Derfor vil du i rollen bidrage med input og være med til at effektivisere kreditorprocesserne samt bidrage til en sund og velfungerende økonomifunktion.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Sikre korrekt håndtering af fakturaer i dokumentflow
  • Kreditorafstemninger og -saldi
  • Bankbetalinger og udligninger
  • Hensættelser og periodiseringer
  • Oprettelse af kreditorer
  • Anlæg og afskrivninger
  • Momsopgørelse, -afregning og -afstemning
  • Intrastat
  • Rapportering


Desuden vil du i rollen have både intern og ekstern kommunikation med interessenter. Du varetager kommunikationen med kreditorer og sikrer intern opfølgning med afdelingerne om elektronisk godkendelse.

om dig
Som person udviser du ansvar, er pligtopfyldende og lægger vægt på at udføre arbejde af høj kvalitet. Din vilje til forandring, kombineret med en detaljeorienteret og kvalitetsbevidst tilgang, præger dit arbejde. Du trives i en virksomhed under udvikling og bidrager aktivt med forslag til forbedringer af arbejdsgange og processer.

Du er serviceorienteret og trives i en rolle med kontaktflader både internt og eksternt. Du bringer positiv energi ind i arbejdsmiljøet, er en hjælpsom kollega og har en løsningsorienteret tilgang til teamet.

Derudover forventes følgende:

  • Minimum 3 års erfaring inden for økonomi/regnskab.
  • Erfaring med og forståelse for kreditorforholdenes sammenhænge.
  • Praktisk erfaring med at arbejde i ERP-systemer, gerne MS Dynamics 365 Business Central.
  • Erfaren bruger af MS Excel/Office.
  • Behersker dansk i skrift og tale samt har god kommunikationsevne på engelsk, da der er behov for international kommunikation med koncernen.


der tilbydes
Du bliver en del af en konsolideret international virksomhed med et professionelt arbejdsmiljø og en uformel tone, hvor der er respekt for hinandens forskelligheder og kompetencer. Derudover bliver du en del af et team bestående af motiverede og entusiastiske kolleger med solid erfaring.

Gastech-Energi prioriterer en god balance mellem arbejde og privatliv og bestræber sig på at minimere ekstra arbejdsbyrde. Virksomheden har en rummelig tilgang og beskriver sig selv som "familievenlig" med plads til et fleksibelt arbejdsskema. Der tilbydes sundhedsforsikring og en god kantineordning med både varm og kold mad.

Stillingen er på 37 timer, og lønnen tilbydes efter kvalifikationer, som forhandles individuelt.

om gastech-energi
Gastech-Energi A/S er Danmarks førende virksomhed inden for salg og service af miljørigtige varmeløsninger til private boliger samt til erhvervslivet. Gastech er specialist inden for varmeløsninger til boligopvarmning med varmepumper, strålevarme og hybridløsninger med et bredt og dybt sortiment fra nogle af verdens førende producenter. Til industrien leverer de avancerede opvarmnings- og brænderløsninger – lige fra enkle komponentleverancer til komplette systemløsninger nationalt og internationalt.

Gastech-Energi A/S er et 100 % ejet datterselskab af den børsnoterede italienske Ariston Group med over 10.000 ansatte internationalt. Virksomheden er markedsledende inden for sit forretningsområde og har en sund indtjening og soliditet og fortsætter sin positive udvikling. Virksomheden beskæftiger 180 medarbejdere på to lokationer i Risskov og Brøndby – heraf ca. 90 udekørende montører.

interesseret?
Så søg stillingen ved at klikke “ansøg”. Vi er på udkig efter medarbejdere, som kan starte snarest muligt, så tøv ikke med at sende os din ansøgning og dit CV. Har du nogen spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Mie Larsen på mail mie.larsen@randstad.dk eller tlf. +45 29 29 31 24.

Denne proces håndteres af Randstad, og alle henvendelser bedes rettet hertil.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974769

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet