Vil du spille en nøglerolle i en scale-up, hvor vi arbejder med banebrydende sensorteknologi til gavn for både klima og miljø? Så er det måske dig, vi leder efter.
SulfiLogger A/S er en højteknologisk virksomhed, der har taget hul på en spændende vækstrejse og lanceret en innovativ svovlbrintesensor til industriapplikationer i hele verden. Virksomheden udvikler sig hastigt, både i forhold til skaleret produktion og omsætning, men også i forhold til at etablere nye forretningsområder baseret på den banebrydende sensorteknologi. Som følge af vores hastige udvikling søger vi nu en økonomichef.
I SulfiLogger har vi fokus på at automatisere interne processer, og vi bruger moderne softwareløsninger i alle dele af forretningen. Som økonomisystem benyttes Microsoft Business Central og i flere afdelinger benyttes PowerBI til det daglige overblik.
Dine opgaver
Som vores økonomichef vil dine arbejdsopgaver omfatte alle økonomirelaterede opgaver i virksomheden, herunder:
- Udarbejdelse af månedsregnskaber og årsrapporter
- Budgettering
- Løbende afstemning af bankkonti, kreditorer og debitorer
- Momsopgørelser og angivelser, listeangivelser, tjek af momsnumre, tjek af eksport ud af EU
- Indrapportering til Danmark Statistik
- Håndtering af kreditkortkøb
- Tidsregistrering
- Udarbejdelse af projektregnskaber
- Opbygning og vedligeholdelse af system til garanti- og serviceaftaler.
- Automatisering af interne processer
Du vil således stå med ansvaret for alle SulfiLoggers økonomiopgaver - i tæt sparring med selskabets CEO. Du vil også arbejde tæt sammen med resten af teamet, da vi er en mindre virksomhed, hvor vi hjælper hinanden på tværs af afdelingerne. I økonomiafdelingen er der ud over dig også en økonomiassistent, som du får ledelsesansvar for, og som hjælper med den daglige drift.
Din profil
Du er formentligt uddannet cand.merc.aud, har 4-8 år som revisor, og måske ønsker du at prøve en ny rolle eller branche. Du kan også tidligere have haft rollen som økonomichef eller CFO i en mindre virksomhed.
Vi tænker, du er typen der motiveres af at være med til at forme udviklingen i en ung vækstvirksomhed. Hertil tænker vi også, at du:
• Er selvstændig og initiativrig
• Er positiv og har fokus på det gode samarbejde
• Har erfaring med Business Central
• Evt. har erfaring med PowerBI, men det er ikke et krav
Endelig er det vigtigt, at du trives i en mindre og flad organisation med stort vækstpotentiale.
Vi tilbyder
Vi tilbyder en fuldtidsstilling med fleksible arbejdstider og et meningsfyldt job med høj grad af afveksling. Hos SulfiLogger er der højt til loftet og stor indbyrdes respekt. Vi sørger alle sammen for det gode arbejdsmiljø, og hos os er tonen venlig og uformel. Vi holder pauserne sammen - fx har vi formiddagspause, hvor vi nyder et rundstykke og en god kollegial snak. Vi har desuden en frokostordning som alle medarbejdere er en del af.
Søg stillingen
Send din ansøgning ved at klikke på ”Søg stillingen”. Din ansøgning behandles fortroligt og vi holder samtaler løbende. Tiltrædelse hurtigst muligt. For mere information om stillingen kontakt CEO Søren Porsgaard på spo@sulfilogger.com eller 42 41 42 14.
Om SulfiLogger
SulfiLogger A/S er en højteknologisk virksomhed, der producerer og sælger en ny innovativ svovlbrintesensor til blandt andet spildevandsbranchen, biogasanlæg og olie- og gasselskaber. Eksport til Europa og Nordamerika udgør i dag 85 % af omsætningen. Vi beskæftiger i dag 32 medarbejdere i Risskov, Lyngby og Houston/Texas. Vi er på en ambitiøs vækstrejse, hvor vi etablerer en helt ny standard inden for sensorer til grønne løsninger.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SulfiLogger A/S, Stokagervej, 8240 Risskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-09-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/4fa0130b-8325-44c7-a82b-38d117950f58