BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for lønprocessen, personale- og HR-administration? Drømmer du om at bidrage til optimering og digitalisering af løsninger inden for HR-området i en virksomhed i udvikling? Så er det måske dig, vi søger.
For Gastech-Energi i Risskov søger Randstad en Payroll- og HR-koordinator til en nyoprettet stilling.
om jobbet
Gastech-Energi er i rivende udvikling og har derfor brug for udvidelse af deres HR team. I rollen vil du referere til virksomhedens HR-chef og du vil dagligt varetage en række HR-administrative opgaver.
Dine ansvarsområder omfatter en bred vifte af løn- og HR-administrative opgaver. Du vil være den primære ansvarlige for lønadministrationen for både timelønnede og funktionærer og sikre korrekt håndtering af sygdom, ferie, pension, sundhedsforsikringer mm. Du vil desuden være den primære kontaktperson vedrørende lønspørgsmål fra virksomhedens medarbejdere.
Derudover vil du sideløbende varetage en række administrative HR-relaterede arbejdsopgaver, herunder:
- Oprettelse af medarbejdere i SAP
- Vedligeholdelse af stamdata
- Brugeroprettelse i diverse systemer
- Udarbejdelse af pre-, on- og off-boarding procedurer•Intern kommunikation
HR-området hos Gastech-Energi er under udvikling, og du vil derfor spille en central rolle og agere tovholder på forskellige systemfokuserede projekter. Der er stort fokus på optimering og effektivisering, og der er allerede en række spændende projekter på vej.
Da stillingen er nyoprettet, får du muligheden for at være med til at forme rammerne for din egen rolle på sigt. Der er flere muligheder for at varetage arbejdsopgaver inden for HR-feltet, som du har erfaring med eller interesse for, såsom employer branding, rapportering, jobannoncer, osv.
om dig
Som person udviser du ansvar, er pligtopfyldende og lægger vægt på at udføre arbejde af høj kvalitet. Din vilje til forandring, kombineret med en detaljeorienteret og kvalitetsbevidst tilgang, præger dit arbejde. Du trives i en virksomhed under udvikling og bidrager aktivt med forslag til forbedringer af arbejdsgange, systemer og processer.
Du er serviceorienteret og trives i en rolle med kontaktflader både internt og eksternt. Du bringer positiv energi til arbejdsmiljøet, er en hjælpsom kollega og har en løsningsorienteret tilgang.
Derudover forventes følgende:
- Forståelse for og erfaring med lønprocessen og dens sammenhænge
- Kendskab til og/eller interesse for overenskomster og personalejura
- Erfaring med HR-administrative opgaver
- Praktisk erfaring med at arbejde i HR- og lønsystemer - virksomheden anvender Dataløn
- Erfaren bruger af MS Excel/Office
- Beherskelse af dansk i skrift og tale samt gode kommunikationsevner på engelsk, da der er behov for international kommunikation med koncernen
der tilbydes
Du bliver en del af en konsolideret international virksomhed med et professionelt arbejdsmiljø og en uformel tone, hvor der er respekt for hinandens forskelligheder og kompetencer. Du tiltræder en nyoprettet stilling med mulighed for udvikling og selvbestemmelse inden for området.
Gastech-Energi prioriterer en god balance mellem arbejde og privatliv og bestræber sig på at minimere ekstra arbejdsbyrde. Virksomheden har en rummelig tilgang og beskriver sig selv som "familievenlig" med plads til et fleksibelt arbejdsskema. Der tilbydes sundhedsforsikring og en god kantineordning med både varm og kold mad.
Stillingen er på 37 timer, og lønnen tilbydes efter kvalifikationer, som forhandles individuelt.
om gastech-energi
Gastech-Energi A/S er Danmarks førende virksomhed inden for salg og service af miljørigtige varmeløsninger til private boliger samt til erhvervslivet. Gastech er specialist inden for varmeløsninger til boligopvarmning med varmepumper, strålevarme og hybridløsninger med et bredt og dybt sortiment fra nogle af verdens førende producenter. Til industrien leverer de avancerede opvarmnings- og brænderløsninger – lige fra enkle komponentleverancer til komplette systemløsninger nationalt og internationalt.
Gastech-Energi A/S er et 100 % ejet datterselskab af den børsnoterede italienske Ariston Group med over 10.000 ansatte internationalt. Virksomheden er markedsledende inden for sit forretningsområde og har en sund indtjening og soliditet og fortsætter sin positive udvikling. Virksomheden beskæftiger 180 medarbejdere på to lokationer i Risskov og Brøndby – heraf ca. 100 udekørende montører.
interesseret?
Så søg stillingen ved at klikke “ansøg”. Vi er på udkig efter medarbejdere, som kan starte snarest muligt, så tøv ikke med at sende os din ansøgning og dit CV. Har du nogen spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Mie Larsen på mail mie.larsen@randstad.dk eller tlf. +45 29 29 31 24.
Denne proces håndteres af Randstad, og alle henvendelser bedes rettet hertil.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6004179