BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at blive en del af et team, der har som vigtigste opgave at understøtte områdets økonomi og økonomiprocesser i Kriminalforsorgen Vestdanmark? Trives du i en rolle, hvor tal og god service er overskriften for arbejdet? Og har du stærke bogholderi- og regnskabskompetencer - herunder evnen til at holde et skarpt overblik over vores mange regnskabsprocesser? Så er du måske vores nye kollega.
De to ledige stillinger er placeret i Økonomiafdelingen med reference til områdechefen for økonomi.
Dine opgaver
Dine opgaver vil bl.a. omfatte
- Økonomi- og regnskabsadministration for områdekontoret og områdets institutioner
- Fakturahåndtering (Indfak2)
- Opfølgning på beholdningskonti
- Afstemning/kontrol af kasse- og bankindbetalinger
- Regnskabsinstruks og rettighedssikring
- Diverse administrative opgaver
Du skal som vores nye økonomimedarbejder være optaget af at levere et højt serviceniveau og kvalitet i opgaveløsningen. Dit talent for bogholderi, samarbejde og service betyder også, at du hurtigt skaber et godt og respektfuldt samarbejde med budgetansvarlige og administrative medarbejdere i Område Vestdanmarks institutioner samt med medarbejdere i Koncern Regnskab.
Vi forventer, at du
- Har en administrativ uddannelse
- Har praktisk og solid erfaring med bogholderiopgaver
- Gerne kendskab til Navision og Indfak2
- Har en god regnskabsmæssig indsigt og gerne forståelse for statens regler på området
- Arbejder struktureret og analytisk samt har et højt serviceniveau
- Har en positiv tilgang til jobbet og er god til at opbygge relationer
- Trives med såvel rutineopgaver som ad-hoc opgaver med korte tidsfrister
Vi tilbyder dig en afvekslende hverdag, præget af en meget selvstændig og fleksibel arbejdstilrettelæggelse og relevante udviklingsmuligheder. Du bliver en del af et tværfagligt spændende miljø i Områdekontoret med tæt kontakt til områdets institutioner og samarbejdspartnere. Vi er en arbejdsplads i stadig udvikling, der lægger vægt på, at der i vores travle hverdag er en god omgangstone, hjælpsomhed og fokus på, at der for den enkelte medarbejder er gode udviklingsmuligheder og en god balance mellem arbejdsliv og familieliv.
Hvem er vi
Kriminalforsorgen Vestdanmark er ét af to geografiske områder i Kriminalforsorgen og har cirka 2.000 ansatte. Vi består af Områdekontorerne i Hobro og Kolding, et lokalkontor i Aarhus og et antal fængsler, arresthuse, KiF-afdelinger, udslusningsfængsler og Ungekriminalforsorgen.
Områdekontorene varetager opgaver i tæt kontakt med institutionerne indenfor bl.a. resocialisering, klientsagsbehandling, sikkerhed, HR-udvikling og personaleadministration samt økonomi- og tjenestetidsstyring.
Økonomiafdelingen er bemandet med økonomimedarbejdere og -konsulenter. Afdelingen varetager den samlede økonomistyring af Område Vestdanmark, herunder bogholderi- og regnskabsfunktioner.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til organisationsaftalen for kontorfunktionærer, it-medarbejdere m.fl. (HK) i staten og OAO-fællesoverenskomsten.
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, og ønskes besat snarest muligt.
Ansættelsesområdet er Kriminalforsorgen.
Tjenestestedet er lokalkontoret i Aarhus, Voldbjergvej 24, 8240 Risskov.
Kriminalforsorgen er i gang med etablering af ny områdestruktur. Der er i øjeblikket områdekontorer i Hobro og Kolding, samt et lokalkontor i Aarhus. Områdekontoret for Kriminalforsorgen i Vestdanmark samles på en permanent adresse i Aarhus-området i 2024.
Du søger stillingen via linket "Søg stillingen”.
Din ansøgning med CV, dokumentation for uddannelse og forudgående erfaring skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest onsdag den 20. september 2023 kl. 12.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med samtalen giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister.
Vi forventer at afholde samtaler mandag den 25. september 2023.
Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.
Yderlige oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Økonomimedarbejder Pia Sejersen telefon 7255 4783, Økonomimedarbejder Ümmügül Kisioglu telefon 7255 3360, Økonomispecialkonsulent Pia Drotten på telefon 7255 7570 eller Områdechef for Økonomi Thomas Jacobsen på telefon 7255 5511.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aabenraa Arrest, Haderslevvej 1 A, 6200 Aabenraa
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=172127&DepartmentId=8537&MediaId=2733&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5903250