Bliv facility manager i Kriminalforsorgen Vest med ansvar for serviceleverancer og kontraktstyring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar på at styre serviceleverancer i en stor organisation? Så er der nu mulighed for et job som Facility Manager i vores Byg & Plan enhed.

Dine ansvarsområder

Dine arbejdsopgaver er primært controling af serviceleverancer inden for renhold, arealpleje, intern service, vognparksservice, bygningsteknik og bygningsvedligehold mv., der er udliciteret til en ekstern leverandør. Du vil få en tværgående og koordinerende rolle i forhold til områdets institutioner og vil skulle varetage både strategiske og operationelle driftsopgaver.

Jobbet er fleksibelt, hvor du selv tilrettelægger din arbejdsdag. Du skal forvente en del kørsel, hvor Kriminalforsorgen stiller bil til rådighed.

Primære opgaver:

  • At sikre driftsleverancer og økonomi
  • At indgå i et konstruktivt samarbejde om kontraktstyring
  • At optimere serviceydelser, så de matcher Kriminalforsorgens behov
  • Aktiv deltagelse i diverse mødeforums som repræsentant for området
  • Faglig hjælp og sparring til institutioner, fængsler og arresthuse.
Om dig
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mangeartet. Vi ser gerne, at du har minimum tre års erfaring fra lignende stilling og/eller gerne en håndværksmæssig baggrund. Det er tillige vigtigt, at du har interesse og evne for at styre kontrakter på et overordnet plan.

Du er en faglig kompetent person, der formår at skabe respekt omkring dig og dit arbejde. Du medvirker til at få ting til at lykkes, samtidig med at den daglige drift og servicekontraktens mål overholdes.

Derudover lægger vi særligt vægt på, at:

  • Du er fleksibel, åben og samarbejdsorienteret
  • Du er selvkørende og resultatorienteret
  • Du har gode kommunikations- og formidlingsevner
  • Du kan styre en større proces, både administrativt og økonomisk
  • Du har en positiv og løsningsorienteret tilgang til opgaverne
  • Du har kørekort til personbil
  • Besidder økonomisk forståelse med optimal ressourceanvendelse i fokus
  • Kan kommunikere på skrift og i tale
  • Evt. erfaring fra lignende arbejde som Facility Manager.
Om jobbet

Du ansættes i Økonomienheden, Byg & Plan, i Kriminalforsorgen Vest, hvor du bliver en del at et team på 5 personer. Teamet du indgår i, har det overordnede ansvar for byggetekniske og Facility Management opgaver i Kriminalforsorgen Vest.

Geografisk dækker Kriminalforsorgen Vest: Fyn og Jylland med base i Aarhus. Du får tilknyttet 9 fængsler, 20 arresthuse og 4 udslusningsfængsler, derudover også et antal administrative enheder fordelt i lejemål hos Bygningsstyrelsen.

Vi tilbyder

  • Selvstændigt arbejdsområde, som vil give dig en bred berøringsflade i Kriminalforsorgen
  • Spændende arbejdsopgaver i en organisation med stor samfundsmæssig betydning
  • Fleksible arbejdsforhold, hvor der er balance mellem arbejdsliv og privatliv.
Løn- og ansættelsesforhold

Ansættelsen sker i henhold til organisationsaftalen for kontorfunktionærer, it-medarbejdere m.fl. (HK) i staten og OAO-fællesoverenskomsten.

Stillingen er på 37 timer ugentligt. Ansættelsesområdet er Kriminalforsorgen, hvor det primær arbejdssted er på Områdekontoret Vest på Mosevej 5B i Risskov. Stillingen forventes besat d. 1. december 2024 eller snarest muligt herefter.

Ansøgning

Stillingen søges elektronisk via linket ”Søg stillingen”.



Ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest d. 7. november 2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Områdekontoret Vest, Aarhus Nord, Mosevej, 8240 Risskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6135617

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet