Er du serviceminded, struktureret og brænder for at yde professionel kundeservice? Så har vi en spændende mulighed for dig!
På vegne af en virksomhed, der opererer inden for værktøj, byggemarkedsprodukter og gør-det-selv-løsninger, søger vi en kundesupporter til ekspedition og administration til et fuldtids barselsvikariat med opstart 01/10.
Du vil spille en central rolle i kundeserviceafdelingen og bidrage til at opretholde den høje standarder for kundetilfredshed.
Arbejdsopgaver
- Besvare telefoniske henvendelser og håndtere mailboxen
- Ordrer håndtering for både B2B- og B2C-kunder
- Administrativ kundehåndtering
- Samarbejde med lager,logistik og indkøb
Faglige Kvalifikationer
- Har erfaring med kundeservice og administration
- Er struktureret og detaljeorienteret
- Trives i et dynamisk miljø med mange forskelligartede opgaver
- Har gode IT-kompetencer – erfaring med Dynamics 365 Business Central
- Taler og skriver dansk og engelsk
Personlige kvalifikationer
- Er serviceminded og har en positiv tilgang til opgaverne
- Trives i en rolle med kundekontakt og kan bevare roen i pressede situationer
- Er detaljeorienteret og arbejder selvstændigt
- Har en proaktiv tilgang og bidrager med gode idéer til optimering af processer
- Omstillingsparat og i stand til at skifte mellem opgaver
Særlige forhold
- En alsidig stilling i en virksomhed i vækst
- Et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø med engagerede kollegaer
- Muligheder for faglig og personlig udvikling
- Løn efter kvalifikationer
Ansøgning:
Ansøgning til stillingen bedes fremsendt til kontor@jobteam.dk med emnefeltet LAN-ERK-U38
Virksomheden modtager ikke personlige henvendelser på grund af den nuværende bemandingssituation. Al kontakt varetages derfor udelukkende gennem JobTeam.
Ansøgningen bedes indeholde følgende oplysninger:
- Et opdateret CV på dansk, hvor arbejdsopgaver under hver tidligere ansættelse er specificeret (alternativt kan disse uddybes i selve ansøgningsmailen).
- Angivelse af ønsket lønniveau. Den endelige løn aftales under en eventuel samtale med udgangspunkt i erfaring og kompetencer.
- Forventet tiltrædelsesdato.
- Referencepersoner med tilhørende kontakt oplysninger fra de seneste ansættelser.
Opret dig i vores system - Temponizer:
JobTeam er et rekrutterings bureau, der matcher virksomheder med medarbejdere. Bemærk, at oprettelse i systemet ikke er en direkte jobansøgning, men giver os mulighed for at kontakte dig, hvis vi får en relevant jobmulighed, der passer til dine kvalifikationer.
Klik her for at oprette din profil.
Når du opretter en profil, tager vi højde for følgende:
- Max 30 minutters transporttid fra din bopæl til din kommende arbejdsplads
- Dine lønforventninger
- Din profil præsenteres anonymt for vores kunder.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, , 8240 Risskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-10-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/3019cf24-6d7a-4272-a0b6-2f77682b5827