Bliv social- og sundhedsassistent på Plejehjemmet Hedevej i et engageret team

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet:
Er du i stand til at skabe ro og struktur, når der i perioder er travlt?

Vil du være med til at skabe gode stunder for vores beboere, som det mest naturlige i verden? 

Er du uddannet social og sundhedsassistent?

Så er du måske vores kommende kollega på Plejehjemmet Hedevej.

På Plejehjemmet Hedevej er vi et tværfagligt team af sosu-hjælpere, sosu-assistenter, sygeplejersker, fysioterapeuter, ergoterapeuter, vejledere, ernæringsassistenter, samt 2 forstandere, - som alle arbejder motiverende og sammen om, at give beboerne en meningsfuld og god hverdag hele døgnet.

Vi sætter pris og lægger stor vægt på et fagligt og sagligt samarbejde på tværs af alle vagtlag, og vi ønsker os nye og flere kollegaer, som er lige så engageret og brænder for at gøre en forskel for alle beboerne.

Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område. P.t. forventes tjenesten fortrinsvis at være i aftenvagt, der kan forekomme enkelte i andet vagtlag jvf. timetalsansættelsen.

Din profil:
Du er engageret og er naturlig interesseret i den gode sygepleje.

Du er fagligt velfunderet og kan agere i uventede situationer

Du har et godt overblik, også i de situationer eller omstændigheder hvor der kan være ”flere bolde i luften” – og kan lide at påtage dig det ansvar at skabe ro, omsorg og nærvær.

Du kan fagligt omfavne mulighederne, i stedet for at lade dig udfordre af begrænsninger eller travlhed.

Du kan fremtræde rolig og fattet i tilspidsede situationer. Du har fokus på og arbejder målrettet.

Du vil have ”base” på en afdeling sammen med en fast kollega, men det forventes at der løses kendte og nogle gange akutte assistentopgaver hos kollegaer, enten på 1 sal, eller i stueetagen.

I perioder vil der også være en assistentflyver, på tværs af alle afdelinger som der kan trækkes på.

Derfor skal du vælge os:
Vi arbejder ud fra en samhørighed om, at vi alle er der for den samme sag, - beboerne.

Vi arbejder kontinuerligt på at skabe de bedste rammer for beboerne, med fokus på al magt til borgerne.

Vi går ind for fælleshed, samarbejde og dialog – vi forventer at alle har og tager et ansvar for eget arbejde, egen faglighed og egne begrænsninger/udfordringer.

Vi har et voksende team, hvor retning og tydelighed skaber rammerne for en solid tillid til hinanden, om at vi alle (altid) gør det bedste vi kan.

Vi har fokus på at udvikle os, sammen eller hver for sig.

Vi har særligt fokus på kompetencer, at disse udvikles både faglige og personlige.

Du kan forvente en tydelig retning om rammerne for dit arbejde, og du vil opleve nærværende og synlig ledelse, som imødekommer, anerkender og giver dig og dine kollegaer ”albuerum” og tillid.

Om afdelingen:
Vi ligger midt i det skønne Risskov, midt i villakvarteret med skønne grønne områder omkring os.

Plejehjemmet har 85 boliger fordelt på 5 afdelinger, men fungerende som 3 huse.

Vi er et stort hus, men der er en oplevelse af at husene og afdelingerne hører sammen.

Vi er et hus med skønne beboere, og der er plads til forskellighed både blandt beboerne og medarbejderne.

Du kan forvente en tydelig retning om rammerne for dit arbejde, og du vil opleve en tydelig og nærværende ledelse i alle vagtlag.

Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen ønskes tiltrådt 01.01.2025, gerne før hvis muligt.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter konkret forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation.
  
Ugentligt timetal:37t/uge

Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Forstander Carina Jespersen på 41855304 eller mail:anncj@aarhus.dk eller Camilla Nielsen på 41859385 eller mail: cajn@aarhus.dk

Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
 
Ansøgningsfristen er den 17/11-2024.

Vi forventer at afvikle jobsamtaler i løbet af uge 47.

I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.
Vi gør opmærksom på, at der i forbindelse med rekrutteringsprocessen vil blive foretaget opslag i vores referenceregister. Referenceregisteret omfatter tidligere medarbejdere i Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg, der er blevet bortvist grundet væsentlig misligholdelse af ansættelsesforholdet.

  
Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune: 

Sundhed og Omsorg (MSO) i Aarhus Kommune arbejder med omsorg for ældre og sundhed for alle borgere.


Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.
Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle. Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Hedevej 50, 8240 Risskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6139598

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet