Bliv SOSU-hjælper i et engageret aftenteam i Risskov og gør en forskel gennem tværfagligt samarbejde

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en faglig dygtig, nysgerrig og kompetent SOSU-hjælper til at være en del af vores tværfaglige team i Risskov i vores aftenvagtlag.

Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område. P.t. forventes tjenesten fortrinsvis at være i aftenvagt.

 

 

Kandidatens profil:

Du er en person som drives af kontakten med borgeren, og som taler lige godt med skraldemanden og direktøren. Du er engageret, deltagende og fagligt stærk og kan deltage i en konstruktiv sparring med dine kollegaer som består af SOSU-assistenter, SOSU-hjælpere, sygeplejersker, fysioterapeuter, ergoterapeuter, SOSU- elever og ufaglærte.

Her i Risskov kan du forvente at få lov til at udvikle dig, og prøve nye ting af. Du har et skarpt blik for rehabilitering og kan både yde hjælp til selvhjælp og pleje og omsorg, der hvor den er påkrævet.

Vi ønsker en kandidat der er:

  • Er uddannet SOSU-hjælper
  • Der kan jonglere imellem planlagte og akutte opgaver og arbejde struktureret
  • Der brænder for at arbejde tværfagligt i tæt samarbejde med borgerne og deres pårørende
  • Der altid arbejder med borgeren i centrum med fokus på trivsel og mestring af eget liv
  • Der har kendskab til vores dokumentationssystem CURA eller mod på at lære det
  • Der trives i det rehabiliterende arbejde, hvor borgerne skal motiveres til at blive mest mulig selvhjulpen
  • Der er en god kollega der bidrager med faglig sparring og en hjælpende hånd
  • Har kørekort

 

 

Derfor skal du vælge os:

Hjemmeplejen Risskov vil gerne være kendt for, at give de bedste muligheder for at yde den omsorg og rehabilitering, som vores borgere har brug for. Vi arbejder tværfagligt tæt på borgeren, for at skabe værdi og sikre trivsel for den enkelte borger i eget hjem. 

Hos teamet i Risskov, får du mange omsorgsfulde og sociale kollegaer, som inviterer dig med til julefrokost, fællesspisning, DHL-arrangementer mm.

Du får en arbejdsplads, hvor vi har en god kombination af glæde og professionalisme.

Vi lægger vægt på den enkeltes medansvar og medindflydelse på et godt arbejdsmiljø.

Vi er en arbejdsplads med højt til loftet, og du vil blive en del af et team, der sammen med vores borgere, understøtter og løser opgaverne på en respektfuld og en professionel måde.

Vi arbejder ud fra frihed under ansvar og tilbyder et spændende og selvstændigt job med mange udfordringer og en stor grad af handlefrihed.

Vi er mennesker, som arbejder med mennesker og ved at man skal gå fra sit arbejde, med energi til også at være i sit private liv. 

Alle i vores team er lige vigtige – vi har forskellige ansvar og roller- men samme værdi i forhold til en god kvalitet i opgaveløsningen.

For at sikre den gode start og at du lander trygt og godt i stillingen, vil du indgå i et tilrettelagt introduktionsprogram, hvor du klædes på til opgaven.

 

 

Løn og ansættelsesvilkår: 

Stillingen ønskes tiltrådt d.1.12.2024 eller efter aftale

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter konkret forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

 

Hvis du vil vide mere: 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder Seija Daugaard på tlf.41872120/seida@aarhus.dk. 

eller viceleder Nathasja Kaalund Bliksted på tlf.20223560/ nakb@aarhus.dk. 

 

 

Ansøgning: 

Klik på ”søg jobbet” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning. 

 

Ansøgningsfristen er den 11.11.2024

 

Der afholdes løbende samtaler

 

I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen. (obligatorisk afsnit)

 

Vi gør opmærksom på, at der i forbindelse med rekrutteringsprocessen vil blive foretaget opslag i vores referenceregister. Referenceregisteret omfatter tidligere medarbejdere i Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg, der er blevet bortvist grundet væsentlig misligholdelse af ansættelsesforholdet. (obligatorisk afsnit)



  
Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune: 

Sundhed og Omsorg (MSO) i Aarhus Kommune arbejder med omsorg for ældre og sundhed for alle borgere.


Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.
Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle. Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Hørgårdsvej 17, 8240 Risskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6138490

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet