Business Controller til førende teknologivirksomhed i Risskov: Brug dine økonomiske talenter til at drive strategisk beslutningstagning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi leder efter en dygtig Business Controller til en virksomhed i Risskov. Vores kunde er en førende teknologivirksomhed, der specialiserer sig i udviklingen af softwareløsninger til både nationale og internationale kunder. Det er en mellemstor virksomhed med et dynamisk arbejdsmiljø og en stærk vækst. De mangler nu en dygtig Business Controller til deres økonomiteam på 10 personer, som er baseret på deres hovedkontor i Risskov.

Du vil få en central rolle i økonomiafdelingen og være en nøglespiller i virksomhedens strategiske beslutningsprocesser.

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann Jensen, gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-BCRA-8240".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.


Arbejdsopgaver
  1. Udarbejdelse af budgetter og forecasts.
  2. Analyse af finansielle data og præsentation af resultater til ledelsen.
  3. Deltagelse i måneds-, kvartals- og årsafslutninger.
  4. Udvikling og vedligeholdelse af økonomiske modeller og rapporteringsværktøjer.
  5. Optimering af interne processer og systemer for bedre økonomisk styring.
  6. Samarbejde med forskellige afdelinger for at sikre økonomisk gennemsigtighed og understøtte beslutningstagning.

Faglige Kvalifikationer
  1. Relevant uddannelse inden for økonomi, f.eks. cand.merc., HD(R), eller tilsvarende.
  2. Minimum 3-5 års erfaring som Business Controller eller i en lignende rolle.
  3. Stærke analytiske evner og erfaring med dataanalyse.
  4. Solid erfaring med budgettering, forecasting og økonomisk rapportering.
  5. Fortrolighed med økonomistyringssystemer (f.eks. SAP, Oracle, Microsoft Dynamics) og avanceret brug af Excel.
  6. Erfaring med Power BI eller andre Business Intelligence-værktøjer er en fordel.

Personlige kvalifikationer
  1. Struktureret og detaljeorienteret med en stærk evne til at bevare overblikket.
  2. Proaktiv og selvstændig med en høj grad af ansvarsfølelse.
  3. Gode kommunikationsevner og evnen til at formidle komplekse data på en forståelig måde.
  4. Teamplayer med gode samarbejdsevner på tværs af afdelinger.
  5. Fleksibel og i stand til at håndtere flere opgaver samtidig under tidspres.

Særlige forhold
  1. 37-timer
  2. Fast stilling
  3. Løn efter kvalifikationer og erfaring
  4. Opstart 1/8 eller efter aftale

Ansøgning

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann Jensen, gennem mailmhj@jobteam.dkmærket "MHJ-BCRA-8240".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Gunnar Clausens Vej, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6078694

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet