Ledig stilling som engageret lønbogholder til dynamisk virksomhed innen møbelproduktion

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en dygtig lønbogholder med et skarpt øje for detaljer? Har du erfaring med lønadministration og søger du en fast stilling i en dynamisk virksomhed? Så er det måske dig, vi leder efter!

Vi søger en engageret og detaljer orienteret lønbogholder til at blive en del af virksomhedens økonomiafdeling. Som lønbogholder vil du være ansvarlig for håndteringen af lønadministration og sikre korrekt og rettidig lønudbetaling til deres medarbejdere. Virksomheden mangler nu en engageret og erfaren lønbogholder til at styrke deres økonomiteam og sikre korrekt og rettidig lønadministration.

Økonomiteamet består af 8 medarbejdere og dette team er ansvarlige for løn til medarbejdere i produktionen. Teamet hører under virksomhedens økonomichef.

Stillingen er ved en førende virksomhed inden for produktion af møbler og boligudstyr. deres fokus er på kvalitet, design og bæredygtighed, og virksomheden er dedikerede til at levere produkter, der forbedrer folks hjem og livsstil.

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-LBRA-8240".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.


Arbejdsopgaver

  1. Behandling af løn for medarbejdere, herunder månedlige og ugentlige lønkørsler
  2. Vedligeholdelse af medarbejderdata i lønsystemet
  3. Håndtering af refusioner, pensionsindbetalinger og øvrige personalerelaterede afgifter
  4. Sikring af overholdelse af gældende love og overenskomster
  5. Udarbejdelse af lønrapporter og -statistikker
  6. Besvarelse af lønrelaterede henvendelser fra medarbejdere og ledelse
  7. Samarbejde med HR-afdelingen vedrørende løn- og ansættelsesforhold


Faglige Kvalifikationer

  1. Erfaring med lønadministration, gerne fra en lignende stilling
  2. Kendskab til gældende løn- og arbejdsmarkedslovgivning
  3. Erfaring med lønsystemer
  4. Stærke IT-kompetencer
  5. Gode kommunikations- og samarbejdsevner
  6. Struktureret og detalje orienteret tilgang til arbejdsopgaver


Personlige kvalifikationer

  1. Stærk talforståelse og analytiske evner.
  2. Strukturret og detalje orienteret.
  3. Gode kommunikationsevner og serviceorienteret tilgang.
  4. Evne til at arbejde selvstændigt og overholde deadlines.
  5. Diskret og fortrolig håndtering af følsomme informationer.


Særlige forhold

  1. En spændende og udfordrende stilling i en vækstorienteret virksomhed
  2. Gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt
  3. En arbejdsplads med en uformel omgangstone og højt til loftet
  4. Konkurrencedygtig løn og attraktive ansættelsesvilkår


Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann, gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-LBRA-8240".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  1. Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  2. Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  3. Eventuel opstartsdato
  4. Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Gunnar Clausens Vej, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6066980

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet