Er du en alsidig problemløser, der trives med et højt arbejdstempo og mange forskelligartede opgaver? Så er du måske den logistik- og administrationsmedarbejder, vi søger.
Vi tilbyder en central rolle med ansvar for både logistik, indkøb, administration og kundeservice – med muligheder for personlig udvikling og faglig udfordring.
Arbejdsopgaver
Logistik (ca. 50%)
- Fortoldning til Norge 2 gange ugentligt
- Udarbejde udsolgt-lister til kunder
- Rapportering af intrastat til myndighederne
- Håndtering af vareindgang og fortoldning (overtages fra kollega senest 1/11)
- Daglig dialog og opgaver i samarbejde med transport- og speditionspartnere
- Understøtte indkøbsprocesser
Administrative opgaver (ca. 30%)
- Oprettelse af varenummer i databaser for bygge- og detailbranchen
- Vedligeholdelse af databaser (udgåede varer, prisopdateringer m.m.)
- Opdatering af online portaler for byggevare- og detailhandlen
Kundeservice (ca. 20%)
- Telefonisk backup og support
- Ordreindtastning og kundebetjening
Faglige Kvalifikationer
- Har erfaring med logistik og fortoldning
- Er komfortabel med at arbejde i databasebaserede systemer og brancheportaler, gerne BC eller lignede.
- Er serviceminded og har flair for kundekontakt
- Arbejder struktureret og kan håndtere både faste og ad hoc-opgaver
- Er ansvarlig og kan samarbejde med eksterne logistikpartnere
Særlige forhold
- En alsidig og varieret stilling, hvor ingen dag er ens
- Arbejde i et dynamisk og engageret miljø
- Mulighed for faglig og personlig udvikling inden for områder som logistik, indkøb, administration og kundeservice
- At være en vigtig del af en virksomhed, der – ligesom branchens førende aktører – vægter kvalitet, service og innovation højt
- Opstart:d.01/10 eller d.01/11.
- Ansættelsesfrom: Try&Hire
Ansøgning:
Ansøgning:
Ansøgning til stillingen bedes fremsendt til kontor@jobteam.dk med emnefeltet LAN-ERB-U36
Virksomheden modtager ikke personlige henvendelser på grund af den nuværende bemandingssituation. Al kontakt varetages derfor udelukkende gennem JobTeam.
Ansøgningen bedes indeholde følgende oplysninger:
- Et opdateret CV på dansk, hvor arbejdsopgaver under hver tidligere ansættelse er specificeret (alternativt kan disse uddybes i selve ansøgningsmailen).
- Angivelse af ønsket lønniveau. Den endelige løn aftales under en eventuel samtale med udgangspunkt i erfaring og kompetencer.
- Forventet tiltrædelsesdato.
- Referencepersoner med tilhørende kontakt oplysninger fra de seneste ansættelser.
Du kan også - Opret dig i vores system - Temponizer:
JobTeam er et rekrutterings bureau, der matcher virksomheder med medarbejdere. Opret en profil i vores system, så kontakter vi dig, når vi har en virksomhed, der er interesseret i dine kvalifikationer.
Klik her for at oprette dig.
Når du opretter en profil, tager vi højde for følgende:
- Max 30 minutters transporttid fra din bopæl til din kommende arbejdsplads
- Dine lønforventninger
- Din profil præsenteres anonymt for vores kunder.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, , 8240 Risskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-09-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/269ae4e4-6256-475a-96e4-45c340f4b578