BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du vores nye marketingmedarbejder?
Har du lyst til at arbejde i en lille virksomhed, hvor du får lov til at være eksperten og udfolde dig i en lang række marketingsopgaver? Hvis ja, så læs videre.
Hvem er vi?
Autismeshoppen er en specialiseret butik indenfor sanser og specielle behov, som drives af Damsgaard Jensen Web ApS. Vi har været på markedet siden 2018 og har i den periode opbygget en betydelig kundebase, primært bestående af privatkunder. Virksomheden ligger i Aarhus og Risskov. I de sidste par år har vores fokus været på at udvide kundekredsen ved at præsentere nye produkter og tage kontakt til potentielle storkunder.
Nu er vi nået til et punkt, hvor vi har brug for et par hjælpende hænder og et skarpt hoved, som både vil optimere og udvide vores marketingindsatser. Derfor har vi brug for dig.
Du vil få mulighed for at arbejde med:
- reklamer i søgning og på sociale netværk
- sociale medier (skabe et engageret publikum på Facebook, Instagram, mm.)
- nyhedsbrev
- telefonsalg til storkunder (telesalg, relationship marketing og evt. kundebesøg)
- grafiske opgaver (dette kun hvis du ønsker det)
- analyse og rapportering af indsatser/resultater
- andre marketingopgaver, som enten du selv synes er relevante eller som vi bliver enige om
Den rette kandidat skal som minimum have følgende kvalifikationer:
- indgående kendskab til Google Ads optimering og rapportering. Du skal være selvkørende og eksperten, hvor din viden baseres både på erfaring og teoretisk viden.
- erfaring med opbygning af engagerende profiler på sociale medier med aktiv kundedialog. Du skal starte næsten fra bunden alle steder.
- erfaring med telesalg, relationship marketing, B2B salg eller lignende. Dette er ikke et krav, såfremt du er den fødte sælger.
- du skal have styr på både skriftligt og mundtligt dansk. Det vigtigste er at du ikke laver sproglige eller grammatiske fejl i tale eller skrift.
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med (ikke et krav):
- grafisk design eller indretning
- marketing i Sverige og/eller Tyskland
- sansestimulering som et redskab til forbedret velvære
- professionel kontakt med de kommunale instanser
- skribentopgaver
For at klare opgaverne og finde dig til rette hos os, skal du som person være:
- omstillingsparat - da dette er en lille virksomhed, kan opgavernes art og omfang ændre sig hurtigt. Det er derfor vigtigt at du er parat til at omstille dig hurtigt til nye udfordringer og løsninger.
- samarbejdsvillig - beslutninger tages i samarbejde og dialog med hinanden, men der er også nogle ting, som skal ske på en bestemt måde
- ansvarlig - du vil have masser af frihed ift. f.eks. hvornår du kommer og går eller hvor du arbejder fra. Det vil aldrig være arbejdstimerne, men resultaterne, som tæller. Derfor skal du kunne klare stor frihed under lige så stort ansvar.
- struktureret - det meste du laver, skal du kunne registrere og præsentere på en struktureret måde, hvorfra man vil kunne drage konklusioner om, hvilke marketingindsatser der giver de bedste resultater sammenholdt med den brugte tid og de brugte ressourcer.
Hvad kan vi tilbyde dig?
Hos os får du en arbejdsplads, hvor du vil kunne eksperimentere med både online og offline marketing. Du vil få masser af hands-on erfaring med diverse opgaver og du vil kunne udfolde din kreativitet fuldt ud.
Der er tale om en fuldtidsstilling, men har den rette kandidat præferencer til en kortere arbejdsdag - eller behov for færre timer i form af f.eks. fleksjob, vil vi arbejde for at finde en løsning som passer til alle parter.
I starten vil vi tilbyde dig oplæring, så du lærer virksomheden, produkterne, målgruppen og visionen at kende. Når du føler, at du er parat, vil du få både frihed og ansvar til at udføre opgaverne på den bedst mulige måde.
I oplæringsperioden vil du være på lageret, sammen med ejeren, hvor du får lov til at se og afprøve produkterne, samt se, hvordan vi gør - både med marketing og det praktiske. Desuden vil du blive oplært i telefonkontakt med storkunder, hvis nødvendigt.
Når oplæringsperioden er slut, flytter du ind på eget kontor i Risskov, som befinder sig i et kontorfællesskab, hvor der er masser af muligheder for at netværke.
Vi tilbyder attraktiv løn, hvor du får en grundløn og bonusser uden løft. Hos os er der plads også til dig, som har en diagnose eller nedsat arbejdsevne og behøver særlige hensyn/foranstaltninger.
Opstart - efter aftale.
Lyder dette som noget for dig?
Hvis ovenstående er noget for dig, send gerne CV og motiveret ansøgning til:
diana@djw.dk
Alle ansøgere vil modtage et spørgeskema, som vil have til formål at teste nogle af de efterspurgte færdigheder. De bedste kandidater vil derefter blive inviteret til en samtale, hvor vi håber på at finde vores nye marketingmedarbejder.
Ansøgningen skal sendes senest d. 22/03/24, dog forbeholder vi os retten til at flytte denne frist, hvis vi modtager for mange relevante ansøgninger inden. Der vil gå få dage og op til en uge fra der lukkes for ansøgninger til du modtager spørgeskemaet. Du vil efterfølgende have 7 dage til at besvare det. Når de 7 dage er gået, kigger vi spørgeskemaerne igennem og kontakter udvalgte kandidater i løbet af de næste 7-10 dage.
Vi vil forsøge også at kontakte kandidater, som ikke går videre til samtale, men er antallet af ansøgere for stor, kan det vise sig at være umuligt at få fat i alle. Er du ikke blevet kontaktet senest 10 dage efter indsendt spørgeskema, er det sandsynligt at vi desværre har valgt at gå videre med andre kandidater. Du er dog altid velkommen til at skive og spørge ind til det, skulle dette være tilfældet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Damsgaard Jensen Web ApS, Samsøgade, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981003