BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at blive en del af en bilkoncern med dedikerede kolleger og gode muligheder for at udvikle dig i dit arbejde? Og er du på udkig efter en stilling med varierende opgaver samt et godt socialt arbejdsmiljø? - så er du muligvis vores nye Salgskoordinator.
Hos P. Christensen søger vi en Salgskoordinator til vores salgsadministration med fokus på hele den administrative del af salgsprocessen i en bilkoncern. Som vores nye Salgskoordinator vil du få base i vores forretning i Risskov, men blive en del af vores samlede team i salgsadministrationen, som er fordelt på vores forskellige lokationer, hvorfor du dagligt vil komme til at arbejde tæt sammen med dine kollegaer på tværs af vores forretninger.
Dine primære arbejdsopgaver vil omfatte salgssupport og koordinering med fokus på:
- Modtagelse samt registrering af nye biler
- Bestilling af biler
- Indregistrering af biler
- Fakturering og opfølgning på debitorer
- Procesoptimering af nuværende processer
- Diverse ad-hoc opgaver
Vi er igennem flere generationer en familieejet virksomhed, hvor vi alle brænder for at give branchens bedste kundeoplevelser. Vi tilbyder god faglig sparring og personlig udvikling hos os. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med ambitiøse og dygtige kolleger, der udover de professionelle kompetencer, også byder på godt samarbejde og tæt kollegaskab, hvor dine kollegaer står klar til at tage godt imod dig.
Hvem er du? Du har forventeligt en uddannelse inden for administration, kontor eller lignende. Erfaring med håndtering af den administrative del af salgsprocessen samt arbejde i Dracar er en stor fordel, men ikke et krav.
Du har et stort servicegen, gåpåmod og kan lide at snakke med mange forskellige mennesker og er god til at skabe gode relationer. Desuden evner du at strukturere din tid i forhold til dine arbejdsopgaver, hvor du selv tager initiativ til at søge nye opgaver og oplysninger ved behov.
Skal vi udvikle os sammen?
Så send os din ansøgning hurtigst muligt. Ansættelsessamtaler afholdes løbende, og stillingen kan søges, indtil den rette kandidat er fundet.
Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Regnskabschef Linda Bille på telefon 22122022.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
P. Christensen A/S, Risskov, Ravnsøvej, 8240 Risskov
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6026549